Traditie...! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Milaa - WaarBenJij.nu Traditie...! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Milaa - WaarBenJij.nu

Traditie...!

Door: Mila

Blijf op de hoogte en volg Milaa

28 Oktober 2013 | Spanje, Madrid

Jaja stroopwafel traditie! ;)

Sinds ik bezoeken krijg vanuit Nederland neemt iedereen voor mij stroopwafels mee!!! Het is zelfs zo grappig dat ik nu een hele voorraad heb! Ook heb ik een lieve schoonmoeder die speciaal voor mij de lekkerste zak snoep haalt die Patrick en mijn zusje hebben meegenomen. Dat van die stroopwafels houden we erin!! Lekker Hollands ;)... Haha
Ook is Sinterklaas al stiekem langs geweest, hij heeft een heerlijke chocolade letter en pepernoten voor mij achtergelaten. :))

Vanaf afgelopen woensdag was ik weer even alleen en kon ik mij focussen op mijn studie. Want ja af en toe moet er ook gestudeerd worden! Sommige vakken zijn best pittig, dus heb ik een weekendje ingelast om te studeren. Vandaag (maandag) had ik een 'midterm exam' van Financial Accounting, dat voor 20% meetelt! Ook krijgen we eerdaags van Multivariate techniques for data analysis tussentijdse opdrachten die meetellen met het eindtentamen.

Van het weekend heb ik naast het studeren ook even tijd gehad om te ontspannen. Ben zaterdagavond gezellig met Magdalena naar de cinema geweest! We waren naar een Engelstalige film met Spaanse ondertiteling gegaan, de film heette 'Una Cuestion de Tiempo'. Het was een aardige film en zeker voor herhaling vatbaar om nog eens naar de cinema te gaan. Daarna hebben we de avond afgesloten met een drankje.

Vanavond verwacht ik alweer mijn 4e visite en ga ik mijn vriendinnie van de airport ophalen! Dat wordt weer een week vol gezelligheid!! Shoppen, eten, drinken en vooral de toerist uithangen. :)

Ps. Zijn jullie al weggewaaid in Nederland? Ik hoor bizarre verhalen en zag wat foto's en video's voorbijkomen van de flinke storm vandaag... Hier heb ik nergens last van, vanmorgen om 8 uur scheen het zonnetje alweer en keek ik naar een strak blauwe lucht!! ;)

Adios!

Liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milaa

Ola! De reden dat ik op waarbenjij.nu zit is omdat ik voor 5 maanden in Madrid zit, waar ik mijn studie 'Business and Administratión' voortzet aan de Universidad Carlos III in Getafe. Als jullie mij willen volgen, lees mijn verslagen en zie de foto's!

Actief sinds 09 Aug. 2013
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 5977

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Exchange student Madrid

Landen bezocht: