Hasta tres semanas de Madrid! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Milaa - WaarBenJij.nu Hasta tres semanas de Madrid! - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Milaa - WaarBenJij.nu

Hasta tres semanas de Madrid!

Door: Mila

Blijf op de hoogte en volg Milaa

18 December 2013 | Spanje, Madrid


Gelukkig verlaat ik Madrid nog niet definitief! En breng ik een bezoek aan het thuisfront.
Wat is de tijd toch ongelooflijk snel gegaan. Weet nog goed dat ik in mijn introductie week zat, nu is het alweer half december en zijn we 4 maanden verder!

De laatste dagen ben ik zo druk geweest, maar heb ook ontzettend genoten. Hier en daar nog een drankje gedaan, gezellig uiteten geweest, maar vooral de laatste avond met Magdalena genoten van ons diner en voor ons al kerst en oud&nieuw gevierd met uiteraard champagne. We hebben echt een ongelooflijke leuke maar vooral gezellige avond gehad en gelachen!!

Voor we uiteten gingen, bracht ik nog een bezoekje bij haar thuis, waar we heerlijk thee gedronken hebben met typisch Spaanse lekkernijen erbij. Vervolgens mocht ik de champagnefles ontkurken en zaten we met ze tweeën al oud&nieuw te vieren. De gedachte dit onze laatste avond is van 2013 was heel vreemd. Ook hadden we nog cadeautjes voor elkaar. Van haar huis zijn we naar het centrum gelopen, omdat alles ontzettend mooi verlicht is.
We hebben op Plaza Major nog een rondje gelopen over de kerstmarkt, waar we nu rustig konden snuffelen. Uiteindelijk zijn we dan bij het restaurant terechtgekomen waar we heerlijk gegeten hebben, en deze mooie avond hebben afgesloten met een likeur 34...

Vandaag is het dan zover, ik heb mijn koffers gepakt en mijn huisje schoongemaakt. Samen met Magdalena ga ik nog eventjes ontbijten voordat ik wegga en dan gaan we samen naar de Airport. Kan haast niet wachten totdat ik weer op Nederlandse bodem sta!

Voor nu, wil ik al mijn lezers alvast bedanken die mijn blogs hebben bijgehouden. Uiteraard laat ik in januari nog wat van me horen!
Ik wens iedereen zowel mijn trouwe als niet trouwe lezers heel fijne feestdagen, en alvast een heel gelukkig, gezond maar vooral liefdevol 2014!

Adios

Liefs Xxx

  • 18 December 2013 - 11:00

    Annemarie:

    hoi schat wat fijn voor je dat je wwer zo een mooie week achter de rug hebr wij wachten je straks op en drinken op een paar mooie weken hier liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milaa

Ola! De reden dat ik op waarbenjij.nu zit is omdat ik voor 5 maanden in Madrid zit, waar ik mijn studie 'Business and Administratión' voortzet aan de Universidad Carlos III in Getafe. Als jullie mij willen volgen, lees mijn verslagen en zie de foto's!

Actief sinds 09 Aug. 2013
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 5962

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Exchange student Madrid

Landen bezocht: