Back in Madrid... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Milaa - WaarBenJij.nu Back in Madrid... - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Milaa - WaarBenJij.nu

Back in Madrid...

Door: Mila

Blijf op de hoogte en volg Milaa

17 Januari 2014 | Spanje, Madrid


Ruim een week geleden (vorige week woensdag) vloog ik terug naar Madrid. Deze maand moet ik alleen een paar tentamens maken en voor de rest heb ik geen colleges meer. De eerste 2 dagen in Madrid waren een beetje onwennig, maar voel me er inmiddels alweer helemaal thuis.
Het was erg fijn om met de feestdagen even thuis te zijn!

Donderdagochtend had ik gelijk met Magdalena afgesproken, we gingen heerlijk buiten de deur ontbijten en hebben lekker bijgepraat. En daarna nog bij Starbucks een koffie gedronken. In het weekend hadden we ook in de avond afgesproken, we bezoeken elke avond een andere bar of cafeetje, want er zijn er zoveel waar we nog niet geweest zijn...

Afgelopen vrijdag had ik mijn eerste tentamen, dit tentamen hoefde we niet op de universiteit te maken, maar werd geüpload en konden we thuis maken en moest uiterlijk dinsdags weer geüpload worden. Het was best vreemd, want nog nooit eerder heb ik dit meegemaakt tijdens mijn opleiding dat je het tentamen thuis kon maken.

Vervolgens had ik dinsdag in principe mijn volgende tentamen, maar wat niemand behalve Patrick, mijn moeder, mijn zusje en de ouders van Patrick wisten is dat ik dinsdag 14 januari alweer naar huis vloog, als verrassing voor mijn vader z'n verjaardag, die 50 jaar werd. Dus ik had nog even een probleem met mijn tentamen, maar gelukkig heb ik met de professor kunnen regelen dat ik deze maandags al mocht maken.

Maandagavond kwam Magdalena na haar tentamen gezellig bij mij eten. Ik had een heerlijke pasta gemaakt en zij had lekker bier en wijn meegenomen. Hebben ontzettend gelachen en hebben een heel gezellige avond gehad samen.

Dinsdagochtend ben ik in alle vroegte naar de airport gegaan. Na een goede vlucht stond Patrick mij op te wachten op Schiphol. In de middag hebben we met Patrick, z'n moeder en mijn moeder en oma heerlijk geluncht in Purmerend. Het was zo leuk, want me vader wist op dat moment niet dat ik in Nederland was. Woensdag was hij dan jarig, mams had een Abraham gemaakt en de kamer leuk versierd met Iris. Om 0.00 uur hadden ze al geproost en was Patrick ook langs geweest om hem te feliciteren. Ik heb vervolgens ook even gebeld om hem te feliciteren (terwijl ik bij Patrick thuis was). Woensdagavond was dan daar het moment, ze zaten bij een restaurant en daar stond ik plots achter hem. Ik had een kaart geschreven die hij op dat moment las, hij vond het een gemis dat ik er niet bij was. Onderaan de kaart had ik geschreven 'ps. Kijk even achter je' en daar stond ik dan! Het was een emotioneel moment! Mensen in het restaurant kregen er kippenvel van... Was het mooiste moment van de avond! <3

De dag na zijn verjaardag ben ik weer terug gevlogen naar Madrid. Nog eventjes en dan zit mijn tijd in Madrid er definitief op! Ik kijk ernaar uit om definitief terug te komen naar Nederland. Maar voordat het zover is, moet ik eerst nog even 2 tentamens maken komende week. En naast me tentamens heb ik nog leuke dingen in verschiet!

Adios,

Liefs xxx

  • 18 Januari 2014 - 20:48

    Patrick:

    Vind ik Leuk

  • 20 Januari 2014 - 13:20

    Annemarie:

    Hallo wij vonden het ook weer gezellig dat je even terug was nu nog een paar dagen en dan komt Patrick je ophalen liefs xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milaa

Ola! De reden dat ik op waarbenjij.nu zit is omdat ik voor 5 maanden in Madrid zit, waar ik mijn studie 'Business and Administratión' voortzet aan de Universidad Carlos III in Getafe. Als jullie mij willen volgen, lees mijn verslagen en zie de foto's!

Actief sinds 09 Aug. 2013
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 5959

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Exchange student Madrid

Landen bezocht: