Mijn laatste lesweek aan de Carlos III Universidad - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Milaa - WaarBenJij.nu Mijn laatste lesweek aan de Carlos III Universidad - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Milaa - WaarBenJij.nu

Mijn laatste lesweek aan de Carlos III Universidad

Door: Mila

Blijf op de hoogte en volg Milaa

05 December 2013 | Spanje, Madrid


I still enjoy Madrid... ;)

Vorige week ben ik vanaf het moment dat mijn ouders terug zijn naar Nederland continue bezig met de studie, door onder andere het afronden van verslagen en het in elkaar zetten van presentaties. Ook had ik hier en daar nog een meeting met een projectgroep of een studiegenoot. En was ik tussendoor aan het leren.

Wat was ik blij dat het 'eindelijk' weekend was! ;) In het weekend had ik nauwelijks plannen en kon ik lekker mijn eigen ding doen en uitslapen.
Zaterdagavond was ik uitgenodigd bij mij vriendin Magdalena om daar te komen eten, ze had alle ingrediënten op tafel gezet dus konden we onze eigen wraps maken. We hebben gesmuld van het heerlijke eten en gelachen met haar vriendin die uit Duitsland haar kwam opzoeken.

Ik keek vervolgens ontzettend uit naar zondagochtend, want na een aantal weken kon ik weer even Skype met mijn oma, we hadden elkaar van alles te vertellen en het was leuk dat we mekaar weer even konden zien.

Gister was het woensdag 'mijn vrije dag' en ben ik flink aan het studeren geweest. Echter woont hier een verdieping boven mij een jong stel met een kind dat continue loopt te janken, het was gister zelfs zo erg, dat die vader stampvoetend naar boven de trap op liep! Toen ze binnen waren, bleef het jochie maar huilen. Soms is het echt te asociaal voor woorden! Ik was er helemaal klaar mee en ben naar het library cafeetje gegaan hier om de hoek, waar het ontzettend rustig was. Eenmaal terug was en het kind nog steeds aan het huilen en besloot ik om lekker mijn muziek op te zetten '100% NL'!! Heerlijk....

Voor mij is vandaag alweer mijn weekend begonnen want morgen (6/12) is er weer een of andere feestdag, genaamd de 'Dag van de Constitutie'. In de avond ga ik gezellig met een groep meiden een drankje drinken! En ook heb ik zaterdag een leuk vooruitzicht, want dan trek ik er nog even op uit en ga met Magdalena een dag naar Segovia. Segovia is een klein plaatsje dat in de buurt van Madrid ligt en wat je absoluut gezien moet hebben als je hier een langere tijd zit.

Komende week is alweer mijn laatste lesweek aan de Carlos III Universidad!
Ik kan het nog niet geloven dat volgende week de laatste lessen zijn en dat de studiegenoten die ik heb leren kennen daarna niet snel meer zal zien...
Het voelt vreemd dat het einde nadert, aan de ene kant is de tijd ontzettend snel gegaan en vind ik het jammer dat ik alweer naar Nederland ga, maar natuurlijk kijk ik er ontzettend naar uit om mijn grote liefde weer te zien en uiteraard ook mijn familie! <3

Tijdens mijn laatste lesweek heb ik nog 2 presentaties die ik moet geven en heb ik mijn eerste tentamen. Dus al met al is het nog even studeren geblazen!

Ps. Ik wens iedereen een heel fijne pakjesavond! Hoop dat jullie allemaal zoet zijn geweest en niet mee hoeven in de zak van Sinterklaas naar Spanje hihi..! En anders tot in Madrid! ;) Intussen zit ik lekker te snoepen van mijn laatste pepernootjes...

Adios!

Liefs xxx

  • 05 December 2013 - 18:14

    Annemarie:

    wat een gezeligheid wij vinden het ook leuk dat je weer komt liefs xxx

  • 05 December 2013 - 18:22

    Milaa :

    Vind het ook leuk!! Ik kijk er zo naar uit om naar Nederland te komen, kan haast niet wachten!! Liefs Xx

  • 05 December 2013 - 18:43

    Patrick:

    Leuk berichtje weer moppie♥ tot over 13 dagen!

  • 05 December 2013 - 20:06

    Lisanne:

    Klinkt goed meid. Ik ben benieuwd naar de verhalen waarmee je naar huis komt. Ik hoor ze graag!
    Geniet nog maar even lekker en ook veel succes met het afronden van de studie daar.

    xxx

  • 05 December 2013 - 20:16

    Sandra:

    Wat een leuk verslag weer.Neem wat zon mee naar Nederland.We zien je snel, kusjes

  • 05 December 2013 - 20:26

    Milaa :

    Wat leuk al jullie reacties!! ;) Lies, ga nog zeker eventjes genieten, spreken snel wat af als ik terug ben!! En San, zal proberen wat zon mee te nemen.. Vandaag was het ongelooflijk mooi weer, 14 graden, volop zon en een strak blauwe lucht. Terwijl jullie noodweer hadden vandaag! Tot snel allemaal Liefs Xx

  • 07 December 2013 - 17:08

    Suzanne:

    Ha Mila,
    Wat gek dat het er alweer bijna op zit. Geniet nog even van de middagjes studeren in het Library Café, ik zou je graag vergezellen! Veel succes met het afronden van je vakken en tot in Nederland :)
    Liefs,
    Suus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Milaa

Ola! De reden dat ik op waarbenjij.nu zit is omdat ik voor 5 maanden in Madrid zit, waar ik mijn studie 'Business and Administratión' voortzet aan de Universidad Carlos III in Getafe. Als jullie mij willen volgen, lees mijn verslagen en zie de foto's!

Actief sinds 09 Aug. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 5957

Voorgaande reizen:

27 Augustus 2013 - 30 Januari 2014

Exchange student Madrid

Landen bezocht: